Din CAPTOR-licens kan senere udbygges med en masse spændende nøglefunktioner via tilføjelse af moduler*.
Men vores basis startpakke kan alle B2B-virksomheder bruge straks.
Overblik over igangværende forhandlinger og tilbud.
Budgettering/forecast/beregning af afvigelser.
Grafisk konkurrencestyring.
Indikering af fremtidig afsætning, indkøb og likviditet.
Oversigt over tidligere ordrer og tabte forhandlinger.
Benchmarking på tabsbegrundelser.
Vi har direkte adgang til nyeste markedsdata, personer og regnskaber.
Adgang til opslag, ajourføring og legende let import.
Ingen risiko for dubletter og dubiøse data.
Kreditvurdering sker på nyeste regnskabstal.
Fri adgang til årsregnskaber i PDF
Fuldt integreret produktionsstyring til udvalgte brancher, eksempelvis den grafiske branche og kursus-virksomheder.
Ekstremt effektivt og overbliksgivende flow-system til håndtering af portal-ordrer.
Generel ordreproduktion med håndtering af puljeordrer, produktionsfiler, kort sagt alt.
Optimeret logistik omkring fragt og direkte fakturering uden én eneste genindtastning af data.
Vi har integration til Uniconta, e-conomics, C5 SQL og andre bogføringssystemer.
Vigtige kundeinformationer kan studeres direkte via CAPTOR uden login ind i de øvrige systemer.
Kunde- og faktureringsdata overføres direkte til fakturering og debitorvedligehold og -oprettelse.
Integration til markedets mest effektive værktøj til fragtstyring og logistik.
Integration til lokale office-pakker samt Office 365.
Fuld integration til MS Word, MS Excel samt MS Outlook.
Fuld integration til markedets ledende nyhedsbrevssystem.
Synkronisering begge veje så du altid har helt styr på dine læsere.
CAPTOR har et modul til håndtering af tickets, således at sager omkring kundeservice kan styres effektivt.
CAPTOR er endvidere integreret til Help Scout med fælles mailhåndtering.
Sammenkædning af din smartphone med CAPTOR sikrer hurtige opkald, ingen spildtid på indtastning af telefonnumrer, blot ét tryk og der ringes op.
Styring af projekter, delopgaver, ansvarlige og dokumenter.
Vi tilbyder 5 forskellige projektstyringsmodeller som ydermere kan tilpasses præcist dit behov.
Registrering af forbrugt tid på kunder, projekter, arbejdskoder, intern tid.
CAPTOR er integreret med hot folder systemet Switch.
Produktionskortet, jobbet og dine storskærme holdes automatisk ajourført med status, afvigelser og vigtige bemærkninger omkring produktionen.
Et effektivt værktøj til styring af telemarketingsaktiviteter, så alle kontaktdata sikres.
Speciel brugerflade for telemarketing, spørgeskemaer.
Udvidede ledelsesrapporter forecast/markedsdækning.