Funktioner

NØGLEFUNKTIONER

CRM & MPS med utallige muligheder


Din CAPTOR-licens kan senere udbygges med en masse spændende nøglefunktioner via tilføjelse af moduler*.

Men vores basis startpakke kan alle B2B-virksomheder bruge straks.

Kundekartotek/arkiv

  • Registrering af kontakter, interesser og prioritet.
  • Aktivitetsregistrering og overblik over dækning af kunder.
  • Kampagne- og segmentstyring.
  • Omfattende søge- og filtreringsmuligheder.
  • Digitalt arkiv for hurtigt overblik over korrespondance.
  • Opfølgning via grupperet Dashboard.
  • Import, eksport og ajourføring fra andre databaser.

Salgsstyring/rapportering

  • Overblik over igangværende forhandlinger og tilbud.

  • Budgettering/forecast/beregning af afvigelser.

  • Grafisk konkurrencestyring.

  • Indikering af fremtidig afsætning, indkøb og likviditet.

  • Oversigt over tidligere ordrer og tabte forhandlinger.

  • Benchmarking på tabsbegrundelser.

eData*

  • Vi har direkte adgang til nyeste markedsdata, personer og regnskaber.

  • Adgang til opslag, ajourføring og legende let import.

  • Ingen risiko for dubletter og dubiøse data.

  • Kreditvurdering sker på nyeste regnskabstal.

  • Fri adgang til årsregnskaber i PDF

Produktionsstyring*

  • Fuldt integreret produktionsstyring til udvalgte brancher, eksempelvis den grafiske branche og kursus-virksomheder.

  • Ekstremt effektivt og overbliksgivende flow-system til håndtering af portal-ordrer.

  • Generel ordreproduktion med håndtering af puljeordrer, produktionsfiler, kort sagt alt.

  • Optimeret logistik omkring fragt og direkte fakturering uden én eneste genindtastning af data.

ERP*

  • Vi har integration til Uniconta, e-conomics, C5 SQL og andre bogføringssystemer.

  • Vigtige kundeinformationer kan studeres direkte via CAPTOR uden login ind i de øvrige systemer.

  • Kunde- og faktureringsdata overføres direkte til fakturering og debitorvedligehold og -oprettelse.

Consignor*

  • Integration til markedets mest effektive værktøj til fragtstyring og logistik.

     

Big Screen Info (BSI)*

  • Styring af store display-skærme i receptionen, produktionen, administrationen – hele huset bliver løbende opdateret om dagens opgaver.

Microsoft*

  • Integration til lokale office-pakker samt Office 365.

  • Fuld integration til MS Word, MS Excel samt MS Outlook.

MailChimp*

  • Fuld integration til markedets ledende nyhedsbrevssystem.

  • Synkronisering begge veje så du altid har helt styr på dine læsere.

Kundeservice*

  • CAPTOR har et modul til håndtering af tickets, således at sager omkring kundeservice kan styres effektivt.

  • CAPTOR er endvidere integreret til Help Scout med fælles mailhåndtering.

Dialer*

  • Sammenkædning af din smartphone med CAPTOR sikrer hurtige opkald, ingen spildtid på indtastning af telefonnumrer, blot ét tryk og der ringes op.

Projektstyring*

  • Styring af projekter, delopgaver, ansvarlige og dokumenter.

  • Vi tilbyder 5 forskellige projektstyringsmodeller som ydermere kan tilpasses præcist dit behov.

Time/Sag*

  • Registrering af forbrugt tid på kunder, projekter, arbejdskoder, intern tid.

Switch*

  • CAPTOR er integreret med hot folder systemet Switch.

  • Produktionskortet, jobbet og dine storskærme holdes automatisk ajourført med status, afvigelser og vigtige bemærkninger omkring produktionen.

Telemarketing*

  • Et effektivt værktøj til styring af telemarketingsaktiviteter, så alle kontaktdata sikres.

  • Speciel brugerflade for telemarketing, spørgeskemaer.

Management*

  • Udvidede ledelsesrapporter forecast/markedsdækning.

Ønsker du et uforpligtende og inspirerende møde, så KONTAKT OS
  • CAPTOR Danmark ApS
    CVR 4094 5407

    Bredgade 55, 1.
    7400 Herning